Lisa blir fru

23 juni, 2010

I lördags, samma dag som Kronprinsessan och Daniel gifte sig Lisa och Sebbe. Hon säger att de inte visste det när de bokade datumet men jag vet inte om jag tror henne. Det va första gången jag va på en väns bröllop och det va så vackert. Jag började gråta lite. Känns som man börjar bli gammal då, när man gråter på bröllop.

2 Responses to “Lisa blir fru”

  1. Erik Flyg Says:

    HEJAAA! Bild nr 2 är sagolikt vacker! Gillas skarpt. När kommer resten av bilderna?🙂


  2. Åh, kul att du tyckte det, jag tycker med hon är så fin där. haha det vet jag inte. När lisa betsämt vilka hon vill ha kanske


Kommentera

