Hedda och Madeleine

25 juli, 2010

5 Responses to “Hedda och Madeleine”

  1. Rebecka Uhlin Says:

    åh, jag gillar dessa!


    • Åh tack va roligt. Vet du att jag letade efter din blogg för några dagar sedan för jag tänkte kolla om du lagt upp något mer. Men jag hittade den inte. Kan dú inte länka upp den nånstans?

  2. Thomas Tarp Says:

    Hej,
    träffade dig igår på galleriet när du jobbade. jag fick namnet på din hemsida och tips om att ett bra sett att visa sina bilder är att köra en blogg. Tror att du kommere ihåg mig. Hur som helst så tycker jag monga av dina bilder är mycket fina. Skulle vilja veta om du använder något filter för att få den sköna känslan i dom här bilderna.

    Hälsningar
    Thomas Tarp


    • Hej Thomas, Ja jag kommer ihåg dej. Va roligt att du tyckte det och hörde av dej. Jag använder Inget filter fast däremot kan man få den känslan genom ett tyg eller en att blåsa lite på linsen så blir det lite dimmigt. Har du inga bilder nånstans?
      Mvh Evelina

      • Thomas Tarp Says:

        Hej Evelina,
        tack för tipsen. Kul att du vill se på mina bilder, skickar info när jag fixat en blogg.

        Hälsningar
        thomas


Kommentera

